PepsiCo aposta pel bàsquet femení amb el patrocini de l’Spar Citylift Girona
La companyia reforça el seu compromís amb el lideratge femení i amb l’esport de Girona.
PepsiCo espera augmentar la seva presència a la zona en els propers anys.
PepsiCo es converteix en nou patrocinador de l’Spar Citylift Girona. Durant els propers dos anys, fins febrer del 2020 i amb la possibilitat de renovar per la següent temporada, PepsiCo donarà suport a l’equip a través de la presència de les seves marques principals, que inclouen a Lay’s, Doritos, Pepsi MAX i Gatorade, entre d’altres.
A part de la presència de publicitat de PepsiCo durant els partits de l’Spar Citylift Girona, a partir d’ara els aficionats de l’equip femení podran trobar tots els productes de la companyia, tant d’snacks com de begudes, al bar del pavelló municipal Fontajau. PepsiCo compta amb marques mundialment reconegudes com, per exemple, les patates Lay’s i les seves varietats entre les quals destaquen les Lay’s Mediterráneas, fregides en oli d’oliva 100%, i les Lay’s Gourmet, la versió premium d’aquestes patates.
Miquel Estany, Director de nous negocis de PepsiCo, valora positivament el nou patrocini: “Volem colaborar amb l’esport de Girona i creiem que participar en tots els esdeveniments que se celebrin a Fontajau és una gran oportunitat. Tanmateix, estem encantats de que l’aliança amb un dels principals equips de bàsquet femení del país ens permeti contribuir a donar visibilitat a la figura de la dona dins el món de l’esport d’elit”.
Xavier Fernández, Director General de l’Spar Citylift Girona, defineix l’acord com a molt satisfactori pel club: “sempre és una bona notícia que una empresa tan coneguda com és PepsiCo aposti pel bàsquet femení”. També ha parlat sobre la importància del projecte sòlid pel qual passa l’entitat gironina, evidenciant que “aquest és un dels motius pels quals les grans marques comencen a donar-nos suport; a banda de la gestió de responsabilitat social, estan comprovant la notorietat de l’esport femení.”
PepsiCo compta amb un pla per crèixer a la zona de Girona enels propers anys, augmentant la distribució dels seus productes i impulsant nous acords com aquest amb l’UNI Girona.