Les professionals d’Infoself ens parlen sobre l’ús de les xarxes socials en l’esport
Tots sabem el paper que juguen actualment les xarxes socials en tots els àmbits de la nostra societat. Ja fa uns anys que van arribar per quedar-se i l’àmbit esportiu és un clar exemple del que signifiquen aquestes eines; no només ens mantenen informats sobre tota l’actualitat d’última hora i programació a la vista, sinó que també ens apropa als esportistes, els seus hàbits i el seu dia a dia.
És per això que aquest passat dijous vam rebre la visita dels amics d’Infoself Group, patrocinadors del club, per realitzar una xerrada amb d’intercanvi d’opinions, experiències i exemples de gestió de xarxes socials en l’esport d’elit.
Tant les jugadores com l’staff tècnic van poder seguir atentament consells per mantenir actius els seus comptes i perfils personals de les xarxes socials sense perdre en cap moment la discreció i la seguretat. També se’ls hi va donar algunes directrius per actuar davant dels atacs dels anomenats trolls – usuaris que interactuen amb un perfil per tal de desestabilitzar i molestar – i davant de comentaris negatius després d’un mal resultat.
Aquest equip cada vegada va més amunt aconseguint més reconeixement i aquesta popularitat a la pista suposa un augment directament proporcional a la seva presència online. És per això, que l’aplicació de certs paràmetres de regulació – com pot ser tenir dos perfils, un de professional i un de personal – són cada vegada més importants. L’Spar Citylift Girona està creixent, i l’adaptació serà necessària en tots els aspectes, tant a pista com en la manera de comunicar.