Exhibició de l’Spar Girona per endur-se el derbi

L’Spar Girona ha sumat un nou triomf amb una exhibició ofensiva i defensiva contra el Club Joventut Badalona. L’equip, dirigit de nou per Sargatal, ha imposat el seu ritme des del primer minut, mostrant solidesa en ambdós costats de la pista i desplegant un joc coral que ha desbordat la Penya. Amb un encert alt des de la línia de tres i una defensa asfixiant, les gironines han deixat el partit pràcticament sentenciat abans del descans (55 a 18), sumant així una nova victòria en el campionat per 97 a 47.

Inici fulgurant de l’Spar Girona

Exhibició de l’Spar Girona en el primer compàs de partit. Les de Roberto, dirigides avui per Sargatal, s’han mostrat molt sòlides en ambdós costats de la pista, proposant un joc coral per imposar un parcial de 14 a 2, destacant els triples de Canella i Tate. Amb els ajustos de Vizcaíno, Ramette ha aconseguit anotar amb una entrada, però el bon moment de Tate (7 punts), la cistella de Mack i els dos triples de Bibby han ampliat el marcador (24 a 6). Seguidament, una assistència de Touré per Pierre ha posat el +20. La mateixa francesa ha castigat des de la llarga distància, mentre que Hristova ha tancat el quart amb un triple (32 a 8).

El canvi de quart ha frenat en sec la verticalitat de l’Uni, però la Penya no ha aprofitat les imprecisions de l’Spar i, després d’uns quants intents de l’equip, Sandra ha aconseguit anotar des del triple (35 a 10). Santibáñez ha replicat en la següent jugada (35 a 13) i Sargatal ha acabat demanant temps mort. En un tres i no res, l’Uni ha carburat de nou, mostrant una gran versió en atac per imposar un parcial de 7 a 2 (cistella de Mack, triple d’Ainhoa i entrada de Klara, 42 a 15). Vizcaíno ha tornat a frenar el xoc, però la dinàmica ofensiva de l’Uni no només s’ha sostingut, sinó que l’Spar ha augmentat el nivell per passar per sobre de les visitants, destacant el joc coral de l’equip (55 a 18).

L’Uni manté el ritme després del descans

El pas per vestidors ha tornat a frenar l’inici de quart de l’Uni, però, amb el pas dels minuts, l’encert de Bibby des de la línia personal i des de la llarga distància ha tornat l’Spar a la normalitat ofensiva (62 a 22). Mack, Klara, Carol i Touré han anotat a prop de la cistella i, després de la zona de la Penya, Hristova ha encertat des de la línia de tres (73 a 30). No obstant això, l’acció següent de Cotano no ha agradat a Sargatal, que ha aturat el xoc per donar instruccions a les gironines (73 a 32). Dembelé ha anotat sota cistella, però Touré ha tancat el quart amb un triple (73 a 34).

Amb el partit més que sentenciat, Dembelé s’ha fet amb el pes ofensiu de la Penya, mentre que Berta, amb minuts, ha aconseguit anotar el 81 a 41, assolint l’Uni el segon enfrontament en què tot l’equip ha anotat. El ritme ofensiu de l’Spar s’ha mantingut fins al final del partit, imposant-se l’Uni en el derbi per 97 a 47.

Comparteix

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *