“Volem superar els 1.500 abonats!”
L’Spar Citylift Girona ha presentat la campanya d’abonaments i la nova equipació per la temporada 2017-2018 a la seu del club. A l’acte, hi ha assitit la plantilla i els quatre patrocinadors principals del club: Spar, Espai Gironès, Bauhaus i Citylift. En la presentació als mitjans, Xavi Fernández, director general de l’Uni Girona, ha destacat que el repte d’aquest any és “superar els 1.500 abonats” (actualment, és de 1.350 socis). La campanya que té per nom #CreixambNosaltres s’ha promocionat també amb un vídeo comercial. Les novetats per aquest any són l’Abonament Infantil i el Pack Familiar que des d’avui ja es poden aquirir els carnets a través del web del club (www.unigirona.cat) i a les oficines. Els socis actuals poden renovar el seu seient abans del 24 de setembre.
La nova samarreta i la nova campanya de captació de socis ha tingut el suport dels quatre patrocinadors, que tots ells han destacat el suport al club i l’aposta perquè el club creixi en nombre de socis i tingui èxit en l’apartat esportiu: Eduard Vidal, vicepresident Valvi Supermercats, Pau Jordà, gerent de l’Espai Gironès, Daniel Albertos, cap de Bauhaus Girona i Soraya López, directora comercial de Citylift.