L’Espai Gironès i l’Uni Girona signen un nou acord de col·laboració
És l’onzena temporada que el centre comercial signa amb el club insígnia de l’esport gironí, per seguir sumant sinèrgies.
L’Espai Gironès i l’Uni Girona Club de Bàsquet han signat un nou acord de col·laboració amb l’objectiu de seguir sumant sinèrgies a favor del territori. És l’onzena temporada que el centre comercial i el club gironí col·laboren. L’acte de signatura del conveni, que s’ha dut a terme a l’Espai Gironès, ha anat a càrrec del president el president de l’Uni Girona, Cayetano Pérez, i el gerent de l’Espai Gironès, Pau Jordà.
Segons s’especifica en el conveni, l’Espai Gironès estarà present a la publicitat que es fa a la pista del pavelló de Fontajau de Girona i a l’equipament del primer equip i dels equips de bases, i també disposarà d’entrades per sortejar entre els clients. S’inclou la possibilitat que l’Uni Girona posi un estand al centre comercial i també que es puguin organitzar actes conjunts a l’Espai Gironès amb la participació de les jugadores del primer equip, a més d’altres accions que queden obertes per definir entre les dues parts i que s’aniran concretant durant la temporada.
“Estem molt contents de poder estar al costat del club insígnia de l’esport gironí de les comarques gironines, amb qui compartim valors i esperem poder seguir col·laborant moltes temporades més”, destaca Pau Jordà.
Per altra banda, Cayetano Pérez s’ha mostrat “orgullós i content que Espai Gironès hagi renovat de nou amb el club. Fa molts anys que estan amb nosaltres. Ens han ajudat a fer créixer l’equip fins al dia d’avui”.
L’Espai Gironès porta a terme un gran nombre d’accions adreçades a la població del seu entorn. Aquesta acció s’emmarca dins aquest context.
ESPAI GIRONÈS
Espai Gironès està situat en una zona d’expansió urbanística del municipi de Salt que limita amb Girona i al costat de l’autopista AP-7. L’ excepcional ubicació del centre permet que la seva àrea d’influència directa sigui de 400.000 habitants i que pugui generar una afluència de més de 10 milions de visitants a l’any. Disposa de 40.000 metres quadrats de superfície distribuïts en dues plantes on hi ha instal·lats operadors líders com Fnac, Odeón Multicines, Caprabo, Zara, Drim, H&M, Nespresso, Levi’s, Bershka, Pull & Bear , Springfield, Desigual, Mango, Alain Afflelou i Sprinter, JD Sports, i Brighty&Co , entre d’altres. El centre comercial Espai Gironès compta amb 2.500 places d’aparcament gratuït.
MULTI SPAIN MANAGEMENT
Multi Spain Management SA realitza la gestió integral del centre comercial que comprèn els serveis de gerència, gestió patrimonial i re-comercialització del mateix, construint relacions de confiança amb els arrendataris (de tots els sectors) i la propietat, alhora que fomenta la modernització i la reestructuració constant del centre comercial gràcies al control efectiu dels seus resultats.
Multi Spain Management pertany al grup Multi Corporation, empresa líder en el sector immobiliari, que en l’actualitat és propietari i/o gestiona centres comercials de gran qualitat a Europa i Turquia, incrementant el valor dels seus actius, convertint-los en un catalitzador del creixement econòmic i la regeneració social de les ciutats i regions on s’ubiquen.
Multi és propietari i / o gestiona 130 centres comercials, que reben 400 milions de visitants cada any, que gasten una quantitat estimada de 4.000 milions d’euros en més de 6.000 botigues, restaurants i zones d’oci en més de 2.000.000 m² SBA. Multi compta amb més de 650 professionals qualificats, que presten serveis de qualitat altament especialitzats en 14 països europeus, inclosa Turquia (on és la major empresa propietària i de gestió de centres comercials). Multi disposa d’un estudi d’arquitectura, T&T Design, que dissenya tots els conceptes arquitectònics i de desenvolupament urbanístic del grup amb un segell únic. Des de la seva fundació el 1982, els seus projectes han estat reconeguts internacionalment per la seva naturalesa innovadora, qualitat arquitectònica, sostenibilitat i profunda sensibilitat pels entorns locals treballant constantment en la gestió d’estratègies ambientals per reforçar la seva política de sostenibilitat incrementant l’ecoeficiència dels projectes.